Subject: Palun minu nimele
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 13:12:35 +0200

Hei,

Palun minu nimele Deltas ja JIRAs

Võru maakond Võru vald Voki küla, 2 uue bussipeatuse rajamise taotlus

Riigitee nr 25225 Holsta-Voki-Halla tee km 2,442 (paremal) ja km 2,515
(vasakul)

Taotleja andmed allpool.

Aitäh!

Tervitades

Tuuli

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 25, 2025 2:55 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: Ed: Voki bussipeatus

Tere,

Võru vald soovib tähistada Voki külas, riigiteele nr 25225,  kaks uut
bussipeatust manuses näidatud asukohtades.

Lugupidamisega

Sander Saar
juhataja
MTÜ Kagu Ühistranspordikeskus
------------------------------------------
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
58558702
Kesk 20 / 63308 Põlva
 <http://kagu.ytk.ee/> kagu.ytk.ee

Saatja: Peep Kimmel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 25. märts 2025 13:57
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Voki bussipeatus

Tere!

Minu juures käis üks pere Voki külast palus sinna bussipeatust. Üks
lastest käib Väimelas (Võrumaa Haridus- ja Tehnoloogiakeskus) koolis ja
saaks bussiga kooli ja tagasi. Teine laps lõpetab Haanja kooli ja läheb ka
Väimelasse. Täna on mureks, et kõik juhid ei taha seal peatust teha. Seal
ümbruskonnas majapidamisi päris tihedalt, ehk tuleb reisijaid juurde.

Vald on nõus sinna kahe peatuse rajamisega. Peatuse nimeks pakun välja
Voki.

Mis on arvamus?

Tervitades!

Peep Kimmel

teedespetsialist

Võru Vallavalitsus

tel: 782 2716, 529 0640

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.